جستجو

هوش مصنوعی در خدمت تجربه‌های شگرف منحصر به هر فرد و تقویت برندهای زیبایی ما

ما در حال گسترش ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی هستیم تا به مصرف‌کنندگان بیش از پیش کمک کنیم محصولاتی منطبق‌تر با سلیقه خودشان انتخاب کنند، تفاوت را حس کنند و فروش محصولات زیباییمان را دوچندان کنیم.

  • ما ابزارهای جدیدی را راه‌اندازی کرده‌ایم که از قابلیت‌های هوش مصنوعی برای کمک به مصرف‌کنندگان در انتخاب محصولات شخصی‌سازی‌شده استفاده می‌کنند

  • مصرف‌کنندگانی که از طریق ابزار BeautyHub PRO AI با محصولات جدید ما آشنا می‌شوند، ۴۳٪ بیشتر احتمال دارد که خرید خود را تکمیل کنند

  • ابزار مجازی «Scalp + Hair Therapist» برند Dove به تقاضای رو به افزایش مصرف‌کنندگان برای مراقبت تخصصی از پوست سر پاسخ می‌دهد و بینش‌های ارزشمندی را برای این برند فراهم می‌کند

برندهای زیبایی یونیلیور برای ایجاد تجربه‌های جذاب و منحصر به هر فرد، از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند و با  توسعه بازار، موقعیت‌یابی برتر و افزایش فروش به ایجاد رشد کمک می‌کنند.

به‌لطف همکاری‌ها بین بخش اختصاصی فناوری زیبایی داخلی ما، تیم‌های فناوری اطلاعات، واحد ارزیابی و تضمین هوش مصنوعی، کارشناسان حقوقی و اخلاق اطلاعات یونیلیور و تیم‌های مختلف گروه کسب‌وکار زیبایی و تندرستی، ما مجموعه‌ای از ابزارهای تشخیص دیجیتالی مبتنی بر هوش مصنوعی را با موفقیت راه‌اندازی کرده‌ایم.

هدف چیست؟ ارائه تجربه‌های دیجیتالی برتر و فراگیر برای مصرف‌کنندگان، به‌ شیوه‌ای که علاقه‌مندان به زیبایی بتوانند به شیوه‌ای لذت‌بخش و تعاملی محصولات مناسب نیازهای خود را پیدا کرده و آن‌ها را به صورت آنلاین خریداری کنند.

زویی ائونگبلوت، مدیر کل استراتژی دیجیتال زیبایی و تندرستی، می‌گوید: «هدف ما متحول کردن این دسته از محصولات، ایجاد تمایز و دستیابی به رشد افزایشی است. برتری عملیاتی ما که بر راهکارهای دیجیتالی مبتنی بر هوش مصنوعی برای توسعه کسب‌وکار تکیه دارد، یکی از ارکان اصلی برنامه رشد یونیلیور است».

 زویی در ادامه می‌گوید: «فناوری، در حال ایجاد انقلابی دیجیتالی در حوزه زیبایی است و شیوه ارتباط برندها را تغییر داده است. با ارائه تجربه‌های فراگیر و تحول‌آفرین زیبایی، می‌توانیم به پیشرفت علم و ایجاد جذابیت کمک کنیم و به شکلی غیرمنتظره تأثیرگذار باشیم.»

در این بخش می‌توانید با ۳ ابزار هوش مصنوعی جدید ما آشنا شوید...

BeautyHub PRO

یک ابزار سلفی مبتنی بر هوش مصنوعی است که پیشنهادات مربوط به محصولات مراقبت از پوست و مو را در یک پلتفرم آنلاین جذاب ارائه می‌دهد.

مصرف‌کنندگان در فیلیپین و تایلند می‌توانند به‌سادگی یک آزمون را تکمیل کنند و یک سلفی به اشتراک بگذارند. سپس BeautyHub PRO از نوعی هوش مصنوعی به نام Computer Vision (بینایی کامپیوتری) استفاده می‌کند تا ۳۰ نقطه داده بصری را «ببیند» و ارزیابی کند. بر اساس این تحلیل‌ها، این ابزار توصیه‌های شخصی‌سازی‌شده‌ای را برای محصولات مختلف از برندهای یونیلیور ارائه می‌دهد.

با گرد هم آوردن قدرت برندها و محصولات یونیلیور، BeautyHub PRO به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا به راحتی محصولات مناسب نیازهای خاص خود را پیدا کنند. این موضوع به رشد برندهای مختلف در مجموعه محصولات زیبایی ما سرعت می‌بخشد.

ما دریافته‌ایم که ارزش کلی سبد خرید مصرف‌کنندگانی که از BeautyHub PRO خرید می‌کنند، ۳۹٪ بیشتر از مصرف‌کنندگانی است که از جاهای دیگر خرید می‌کنند.

همچنین، مصرف‌کنندگانی که برای بررسی پیشنهادات جدید از BeautyHub PRO استفاده می‌کنند، احتمال دارد ۴۳٪ بیشتر از کسانی که از کانال‌های دیگر خرید می‌کنند، خرید خود را تکمیل کنند.  

بیش از ۸۰٬۰۰۰ کاربر در سال ۲۰۲۳ از BeautyHub PRO استفاده کردند و دامنه دسترسی به این پلتفرم به بیش از ۳ میلیون نفر گسترش یافته است.

داده‌ها و نظرات به‌دست‌آمده از BeautyHub PRO نیز به تیم‌های برند یونیلیور کمک می‌کنند تا بازاریابی ما را به‌گونه‌ای مؤثر انجام دهند. از طریق مجموعه جدید هوش مصنوعی ما، تیم‌های زیبایی و تندرستی در جنوب شرق آسیا این بینش‌ها را با روندهای اجتماعی و جستجوهای پربازدید ترکیب می‌کنند تا محتوای مرتبط و مؤثری برای مصرف‌کنندگان ایجاد کنند. ابزارهای بازاریابی که در آن‌ها از این داده‌ها استفاده شده، افزایش ۲۳٪ در یادآوری تبلیغات و ۷٪ افزایش میل به خرید را نشان می‌دهند.

ابزار AI-powered Scalp + Hair Therapist برند داو

گستره محصولات جدید Scalp + Hair Therapy برند داو، برای برآورده کردن نیازهای رو به رشد مصرف‌کنندگان به محصولات منحصربه‌فرد مراقبت از پوست سر، محصولات پیشرفته مراقبت از مو و سرم‌های بدون نیاز به شستشو را که با همکاری متخصصان پوست تولید شده‌اند، ارائه می‌کند.

در ماه مارس ۲۰۲۴، برند قدرتمند داو با معرفی متخصص مجازی هوش مصنوعی  Scalp + Hair Therapist حمایت خود از مصرف‌کنندگان آمریکایی را که به دنبال مراقبت حرفه‌ای از پوست سر خود هستند، تقویت کرد. این ابزار تعاملی و تشخیصی اکنون از طریق وب‌سایت داو در دسترس است.

کاربران ابتدا با پاسخ دادن به پرسش‌هایی درباره سلامت پوست سر و مشکلات موی خود شروع می‌کنند. این ابزار، که با استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد و بهره‌گیری از تخصص بالای متخصصان پوست داو توسعه یافته است، یک پروفایل شخصی‌سازی‌شده برای پوست و موی سر ایجاد می‌کند و محصولات مناسبی را که می‌توانند تأثیرگذار باشند، پیشنهاد می‌دهد.

هر توصیه‌ای بر اساس محتوای بررسی شده توسط همتایان انجام می‌شود. این توصیه‌ها به‌دقت توسط تیم‌های بخش تحقیق و توسعه، حقوقی و مقررات یونیلیور ارزیابی شده‌اند. همچنین، ذی‌نفعان فناوری و ابزارهای هوش مصنوعی ما نیز با دقت توسط این تیم‌ها بررسی می‌شوند تا امنیت پلتفرم‌ها و داده‌های به اشتراک گذاشته‌شده تضمین شود.

ریچل سنت فلور، مدیر ارشد بخش موی داو در آمریکای شمالی می‌گوید: « Dove’s Scalp + Hair Therapist روزهای آغازین خود را می‌گذراند، با این حال، ما بسیار مشتاق هستیم که این تجربه آنلاین را برای مصرف‌کنندگان خود ارتقا دهیم و تخصص داو را در زمینه‌ای که توجه زیادی به آن وجود دارد، به اشتراک بگذاریم.»

متخصص حرفه‌ای پوست POND’S SKIN مبتنی بر هوش مصنوعی

برند قدرت یونیلیور، POND’S SKIN INSTITUTE، ابزار هوش مصنوعی Skin Expert را در اندونزی و فیلیپین در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ راه‌اندازی کرد.

 این ابزار تشخیصی مراقبت از پوست، با توجه به این موضوع که مصرف‌کنندگان همیشه از محصولات موجود برای درمان نیازهای پوستی خود آگاه نیستند و ممکن است چندین محصول مختلف را آزمایش کنند تا رژیم مناسب خود را پیدا کنند، فعالیت می‌کند.

پلتفرم POND’S SKIN INSTITUTE’s AI Skin Expert با استفاده از فناوری هوش مصنوعی سلفی‌های کاربران را تحلیل کرده و پوست آن‌ها را بررسی می‌کند. این فرآیند به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا مشکلات پوستی خود را بهتر شناسایی و درک کنند. سپس، این پلتفرم پیشنهادات شخصی‌سازی‌شده‌ای از محصولات POND’S SKIN  INSTITUTE را  ارائه می‌کند تا از انتخاب صحیح محصولات از همان ابتدا اطمینان حاصل شود.

از زمان راه‌اندازی این پلتفرم، بیش از ۳۰٫۰۰۰ نفر از POND’S SKIN INSTITUTE’s AI Skin Expert استفاده کرده‌اند و این برند پیش‌بینی می‌کند که تا پایان سال ۲۰۲۴ بیش از ۱۰۰٬۰۰۰ کاربر خواهد داشت.

فهیم سلیم، مدیر فناوری جهانی زیبایی و تندرستی یونیلیور می‌گوید: «ما از امکاناتی که هوش مصنوعی برای یونیلیور و مصرف‌کنندگان ما فراهم می‌کند، خرسند هستیم و متعهد به توسعه و استفاده از هوش مصنوعی همراستا با ارزش‌های اساسی، اصول کسب‌وکار و الزامات قانونی و مقررات مربوطه هستیم.»

او در ادامه می‌گوید: «اگرچه برای کاهش ریسک‌های قابل پیش‌بینی هوش مصنوعی، ما فرآیندها و چارچوب‌هایی درون‌سازمانی را طراحی کرده‌ایم، می‌دانیم که این حوزه نیازمند یادگیری و به‌روزرسانی مداوم است. هدف ما این است که با تکامل مداوم این فرآیندها، تجربیاتی عالی و منحصربه‌فرد برای مصرف‌کنندگان خود فراهم کنیم».