جستجو

تجلیل از شرکت یونیلیور ایران به‌عنوان واحد صنعتی ممتاز در نهمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد مشتری‌مداری

یکشنبه، ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ – در جریان نهمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری، از شرکت یونیلیور ایران به‌عنوان واحد صنعتی ممتاز در امر توسعه اشتغال‌زایی و عامل مؤثر در رشد کارآفرینی تقدیر به عمل آمد. این رویداد باهدف بحث و تبادل نظر درخصوص مسائل روز صنعت از نگاه کارشناسان، از جمله رویکردهای گوناگون مشتری‌مداری، رفع موانع سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و راهکارهای عملیاتی در مسیر جهش تولید و توسعه صنعت به‌ویژه در بخش خصوصی با حضور جمعی از بزرگان و پیش‌گامان عرصه صنعت و اقتصاد کشور برگزار شد و از واحدهای صنعتی برگزیده تقدیر به عمل آمد.

نهمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد مشتری‌مداری با حضور میهمانان و کارشناسان خبره صنعت همچون دکتر فداحسین مالکی نماینده محترم مجلس و عضو کمسیون امنیت ملی، دکتر علی اشرف نوری مدیرعامل دیدبان شفافیت و عدالت و جمعی دیگر از مفاخر و کارشناسان صنعت به سرپرستی دکتر ایمان مصدری دبیر شورای سیاست‌گذاری اجلاس برگزار شد. ترویج اعتماد دولت به بخش خصوصی، اهمیت رویکرد مشتری‌مداری، ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل اشتغال‌زایی از مباحثی بود که در این همایش مورد بررسی و تأکید قرار گرفت.    

مهدی نورانی، مدیر ارشد ارتباطات و امور برون‌سازمانی شرکت یونیلیور در جمهوری اسلامی ایران، ضمن قدردانی از دبیرخانه اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری، ابراز داشت: «از جمله مهم‌ترین عوامل در مسیر رقابت‌پذیری و توسعه چرخه تولید و اقتصاد، تقویت تقاضا است. تحقق این مهم در گروی نهادینه‌سازی زیرساخت‌ها و الگوهای پایدار تعامل با زنجیره ذی‌نفعان، به‌ویژه مشتریان و مدیریت صحیح رضایت‌مندی مشتری است. ازاین‌رو، رویدادهای این‌چنینی به‌منظور بازنگری الگوها، تبادل تجارب و انتقال دانش اکوسیستم کسب‌وکارها در عرصه صنایع مختلف و مطالعه شاخص‌های نوین بازارهای بین‌المللی به‌منظور بهبود روزافزون تجربه ذی‌نفعان و مشتریان بالفعل و بالقوه در امر توسعه کسب‌وکارها و لذا چرخه تولید کشور از اهمیت بسیاری برخوردار هستند.»